راد تبلیغ - سایت تبلیغات اینترنتی,سایت تبلیغاتی,تبلیغات آنلاین,درج آگهی

راد تبلیغ - سایت تبلیغات اینترنتی,سایت تبلیغاتی,تبلیغات آنلاین,درج آگهی درج آگهی دیوار,درج آگهی در سایت های معتبر,ثبت آگهی رایگان در گوگل,آگهی رایگان ایستگاه,آگهی رایگان همشهری,آگهی رایگان نیازمندیها,درج آگهی رایگان بدون عضویت,درج آگهی استخدام رایگان

راد تبلیغ - سایت تبلیغات اینترنتی,سایت تبلیغاتی,تبلیغات آنلاین,درج آگهی درج آگهی دیوار,درج آگهی در سایت های معتبر,ثبت آگهی رایگان در گوگل,آگهی رایگان ایستگاه,آگهی رایگان همشهری,آگهی رایگان نیازمندیها,درج آگهی رایگان بدون عضویت,درج آگهی استخدام رایگان

جهت راه اندازی کمپین تبلیغاتی با شماره ۰۹۱۹۲۳۸۷۴۰۴ تماس بگیرید.
کامپیوتر سایر خدمات

کلان داده، داده عظیم، Big Data، داده کاوی

نام آگهی دهنده : احسان مرادی

قیمت : مراجعه به سایت

تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۴/۰۷‬

تاریخ انقضا : ۱۳۹۶/۰۷/۲۹‬

تماس با ما :
کلان داده، داده عظیم، Big Data، داده کاوی کلان داده، داده عظیم، Big Data، داده کاوی
راد تبلیغ - سایت تبلیغات اینترنتی,سایت تبلیغاتی,تبلیغات آنلاین,درج آگهی درج آگهی دیوار,درج آگهی در سایت های معتبر,ثبت آگهی رایگان در گوگل,آگهی رایگان ایستگاه,آگهی رایگان همشهری,آگهی رایگان نیازمندیها,درج آگهی رایگان بدون عضویت,درج آگهی استخدام رایگان
داده های بزرگ یا عظیم داده ترجمه اصطلاح Big Data می باشد که معمولا به مجموعه از داده ها اطلاق می شود که اندازه آنها فراتر از حدی است که با نرم افزارهای معمول بتوان آنها را در یک زمان معقول اخذ، دقیق سازی، مدیریت و پردازش کرد. مفهوم «اندازه» در داده های بزرگ بطور مستمر در حال تغییر است و به مرور بزرگتر می شود.

داده های بزرگ (Big Data) مجموعه از تکنیک ها و تاکتیک هایی است که نیازمند شکل جدیدی از یکپارچگی هستند تا بتوانند ارزش های بزرگی را که در مجموعه های بزرگ، وسیع، پیچیده و متنوع داده پنهان شده اند، آشکار سازند.

از این رو با رشد روز افزون داده ها و نیاز به بهره برداری و تحلیل از این داده ها، بکارگیری زیرساخت های Big Data از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. این شرکت نیز در سال های اخیر با درک این موضوع، توانسته است گام های موثری در راستای تسلط به این حوزه بردارد و افتخار دارد که یکی از موسسات پیشرو در این زمینه در کشور باشد.

عبارت Big Data مدت‌ها است که برای اشاره به حجم‌های عظیمی از داده‌‌ها که توسط سازمان‌های بزرگ، کارخانجات، سازمان های دولتی و ... ذخیره و تحلیل می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به تازگی، این عبارت بیشتر برای اشاره به مجموعه‌های داده‌ای بزرگی استفاده می‌شود که به قدری بزرگ و حجیم هستند که با ابزارهای مدیریتی و پایگاه‌های داده سنتی و معمولی قابل مدیریت نیستند. مشکلات اصلی در کار با این نوع داده‌‌ها مربوط به برداشت و جمع‌آوری، ذخیره‌سازی، جست‌وجو، اشتراک‌گذاری، تحلیل و نمایش آن‌ها است. این مبحث، به این دلیل هر روز جذابیت و مقبولیت بیشتری پیدا می‌کند که با استفاده از تحلیل حجم‌های بیشتری از داده‌ها، می‌توان تحلیل‌های بهتر و پیشرفته‌تری را برای مقاصد مختلف، از جمله مقاصد تجاری، پزشکی‌ و امنیتی، انجام داد و نتایج مناسب‌تری را دریافت‌کرد. بیشتر تحلیل‌های مورد نیاز در پردازش داده‌های عظیم، توسط دانشمندان در علومی مانند هواشناسی، ژنتیک، شبیه‌سازی‌های پیچیده فیزیک، تحقیقات زیست‌شناسی و محیطی، جست‌وجوی اینترنت، تحلیل‌های اقتصادی و مالی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. حجم داده‌های ذخیره‌شده در مجموعه‌های داده‌ای Big Data، عموماً به‌ خاطر تولید و جمع‌آوری داده‌‌ها از مجموعه بزرگی از تجهیزات و ابزارهای مختلف مانند گوشی‌های موبایل، حسگرهای محیطی، لاگ نرم‌افزارهای مختلف، دوربین‌ها، میکروفون‌ها، دستگاه‌های تشخیص RFID، شبکه‌های حسگر بی‌سیم وغیره با سرعت خیره‌کننده‌ای در حال افزایش است. در این مقاله ضمن بررسی مفاهیم پایه ای در بزرگ داده، به بررسی راه حل های موجود برای مدیریت و بهره برداری از این نوع داده ها خواهیم پرداخت.

برای ایجاد یک دید مناسب در خصوص کلان داده و اهمیت آن، جامعه ای را تصور کنید که در آن جمعیت بطور نمایی در حال افزایش است، اما خدمات و زیرساخت های عمومی آن نتواند پاسخگوی رشد جمعیت باشد و از عهده مدیریت آن برآید. چنین شرایطی در حوزه داده در حال وقوع است. بنابراین نیازمند توسعه زیرساخت های فنی برای مدیریت داده و رشد آن در بخش هایی نظیر جمع آوری، ذخیره سازی، جستجو، به اشتراک گذاری و تحلیل می باشیم. دستیابی به این توانمندی معادل است با شرایطی که مثلا بتوانیم "هنگامی که با اطلاعات بیشتری در حوزه سلامت مواجه باشیم، با بازدهی بیشتری سلامت را ارتقا دهیم"، "در شرایطی که خطرات امنیتی افزایش پیدا میکند، سطح امنیت بیشتری را فراهم کنیم"، "وقتی که با رویدادهای بیشتری از نظر آب و هوایی مواجه باشیم، توان پیش بینی دقیقتر و بهتری بدست آوریم"، "در دنیایی با خودروهای بیشتر، آمار تصادفات و حوادث را کاهش دهیم"، "تعداد تراکنش های بانکی، بیمه و مالی افزایش پیدا کند، ولی تقلب کمتری را شاهد باشیم"، "با منابع طبیعی کمتر، به انرژی بیشتر و ارزانتری دسترسی داشته باشیم" و بسیاری موارد دیگر از این قبیل که اهمیت پنهان کلان داده را نشان می دهد.

چالش های حوزه کلان داده
در بحث کلان داده، ما نیاز داریم که داده ها را به منظور استخراج اطلاعات، کشف دانش و در نهایت تصمیم گیری در خصوص مسائل مختلف کاربردی به صورت صحیح مدیریت کنیم. مدیریت داده ها عموما شامل ۵ فعالیت اصلی میباشد.

جمع آوری
ذخیره سازی
جستجو
به اشتراک گذاری
تحلیل

تاکنون چالشهای زیادی در حوزه کلان داده مطرح شده است که تا حدودی از جنبه تئوری ابعاد مختلفی از مشکلات این حوزه را بیان میکنند. این چالش ها در ابتدا سه بعد اصلی حجم داده، نرخ تولید و تنوع به عنوان ۳V’s مطرح شدند ولی در ادامه چالش های بیشتری در ادبیات موضوع توسط محققان مطرح شده است:

حجم داده (Volume): حجم داده ها به صورت نمایی در حال رشد می باشد. منابع مختلفی نظیر شبکه های اجتماعی، لاگ سرورهای وب، جریان های ترافیک، تصاویر ماهواره ای، جریان های صوتی، تراکنش های بانکی، محتوای صفحات وب، اسناد دولتی و ... وجود دارد که حجم داده بسیار زیادی تولید می کنند.

نرخ تولید (Velocity): داده ها از طریق برنامه های کاربردی و سنسورهای بسیار زیادی که در محیط وجود دارند با سرعت بسیار زیاد و به صورت بلادرنگ تولید می شوند. بسیاری از کاربردها نیاز دارند به محض ورود داده به درخواست کاربر پاسخ دهند. ممکن است در برخی موارد نتوانیم به اندازه کافی صبر کنیم تا مثلا یک گزارش در سیستم برای مدت طولانی پردازش شود.

تنوع (Variety): انواع منابع داده و تنوع در نوع داده بسیار زیاد می باشد که در نتیجه ساختارهای داده ای بسیار زیادی وجود دارد. مثلا در وب، افراد از نرم افزارها و مرورگرهای مختلفی برای ارسال اطلاعات استفاده می کنند. بسیاری از اطلاعات مستقیما از انسان دریافت میشود و بنابراین وجود خطا اجتناب ناپذیر است. این تنوع سبب میشود جامعیت داده تحت تاثیر قرار بگیرد. زیرا هرچه تنوع بیشتری وجود داشته باشد، احتمال بروز خطای بیشتری نیز وجود خواهد داشت.

صحت (Veracity): با توجه به اینکه داده ها از منابع مختلف دریافت میشوند، ممکن است نتوان به همه آنها اعتماد کرد. مثلا در یک شبکه اجتماعی، ممکن است نظرهای زیادی در خصوص یک موضوع خاص ارائه شود. اما اینکه آیا همه آنها صحیح و قابل اطمینان هستند، موضوعی است که نمیتوان به سادگی از کنار آن در حجم بسیار زیادی از اطلاعات گذشت. البته بعضی از تحقیقات این چالش را به معنای حفظ همه مشخصه های داده اصلی بیان کرده اند که باید حفظ شود تا بتوان کیفیت و صحت داده را تضمین کرد. البته تعریف دوم در مولدهای کلان داده صدق میکند تا بتوان داده ای تولید کرد که نشان دهنده ویژگی های داده اصلی باشد.

اعتبار (Validity): با فرض اینکه دیتا صحیح باشد، ممکن است برای برخی کاربردها مناسب نباشد یا به عبارت دیگر از اعتبار کافی برای استفاده در برخی از کاربردها برخوردار نباشد.

نوسان (Volatility): سرعت تغییر ارزش داده های مختلف در طول زمان میتواند متفاوت باشد. در یک سیستم معمولی تجارت الکترونیک، سرعت نوسان داده ها زیاد نیست و ممکن است داده های موجود مثلا برای یک سال ارزش خود را حفظ کنند، اما در کاربردهایی نظیر تحلیل ارز و بورس، داده با نوسان زیادی مواجه هستند و داده ها به سرعت ارزش خود را از دست میدهند و مقادیر جدیدی به خود می گیرند. اگرچه نگهداری اطلاعات در زمان طولانی به منظور تحلیل تغییرات و نوسان داده ها حائز اهمیت است. افزایش دوره نگهداری اطلاعات، مسلما هزینه های پیاده سازی زیادی را دربر خواهد داشت که باید در نظر گرفته شود.

نمایش (Visualization): یکی از کارهای مشکل در حوزه کلان داده، نمایش اطلاعات است. اینکه بخواهیم کاری کنیم که حجم عظیم اطلاعات با ارتباطات پیچیده، به خوبی قابل فهم و قابل مطالعه باشد از طریق روش های تحلیلی و بصری سازی مناسب اطلاعات امکان پذیری است.

ارزش (Value): این موضوع دلالت بر این دارد که از نظر اطلاعاتی برای تصمیم گیری چقدر داده حائز ارزش است. بعبارت دیگر آیا هزینه ای که برای نگهداری داده و پردازش آنها میشود، ارزش آن را از نظر تصمیم گیری دارد یا نه. معمولا داده ها میتوانند در لایه های مختلف جابجا شوند. لایه های بالاتر به معنای ارزش بیشتر داده می باشند. بنابراین برخی از سازمانها میتوانند هزینه بالای نگهداری مربوط به لایه های بالاتر را قبول کنند.

تحلیل و مدیریت داده های عظیم (Big data)
با ورود به عصر اطلاعات و ارتباطات و آغاز استفاده از داده ها و اطلاعات به عنوان سرمایه های اصلی در حرکت علمی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جوامع، سازمان ها و شرکت های مختلف و توسعه مشارکت افراد در جهان اینترنت و ارتباطات شبکه ای در دنیا، دغدغه ای بروز پیدا کرد که از جنس همین داده هایی بود که همه روز و با سرعت وحشتناک در دنیا و در عرصه های مختلفی که فناوری اطلاعات ورود پیدا کرده بود، تولید می شود و آن اینکه چگونه این حجم بزرگ و متنوع داده ها و اطلاعات را با توجه به ساختار هایی که در فضای فناوری اطلاعات وجود دارد، می توان مدیریت، کنترل و پردازش کرد و از آن در جهت بهبود ساختارها و سودآوری بیشتر بهره جست؟

شرکت رایان نت نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز در ایران، ارایه دهنده طیف وسیعی از خدمات پردازش داده مبتنی بر فناوری های Big Data و فریمورک فدرتمند Hadoop می باشد.

این مجموعه با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد و متخصص جوان و مجرب در امر توسعه و تولید نرم افزار با استفاده از آخرین دانش و تکنولوژی روز سعی نموده است تا با ارائه خدمات حرفه ای به شرکتها ، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت رفع نیازهای نرم افزاری و ایجاد بستر مناسب IT قدم بردارد این شرکت با تکیه بر اصول مهندسی نرم افزار و با استفاده از جدیدترین و مناسبترین روشها آمادگی دارد طراحی ، برنامه نویسی و اجرائی نمودن پروژه های نرم افزاری را طبق نیازهای واقعی مشتری بعهده گیرد.

معرفی شرکت :
این مجموعه در سال ۱۳۸۶ با اخذ نمایندگی رسمی مرکز تحقیقات و شرکت بین المللی آی تی ریسرچز (IT Researches) فعالیت خود را در ایران آغاز نمود، شرکت بین المللی و مرکز تحقیقات IT researches یک کمپانی فعال در فناوری اطلاعات و تحقیقات علوم کامپیوتر مستقر در انگلستان است که با شعبه های متعدد در کشور های مختلف پهنای وسیعی از خدمات تجاری و علمی را بر پایه هوش مصنوعی به شرکتها و سازمانها در سراسر جهان ارائه می نماید. این شرکت همکاری های گسترده ای را به عنوان همکار تجاری با شرکت های مطرح فناوری اطلاعات از جمله مایکروسافت، آی بی ام، آمازون و بیش از ۳۰ شرکت بزرگ دیگر دارد.

اطلاعات بیشتر : www.itresearches.co.uk

در طی سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ توسعه مجموعه با روند رو به رشدی همراه بود به نحوی که این مجموعه در حال حاضر با ۵ شخصیت حقوقی مستقل در ایران، ارمنستان و انگلستان و با نام های تجاری IT Researches , Talee و رایان نت مشغول به فعالیت می باشد، برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانید به وبسایت انگلیسی زبان شرکت و یا بخش ارتباط با ما مراجعه نمایید.

خدمات این شرکت طیف وسیعی از راهکار های فناوری اطلاعات مبتنی بر هوش مصنوعی را شامل می شود، هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

برخی از تخصص ها و تکنولوژی های مورد استفاده شرکت در انجام پروژه ها به شرح زیر است : شبکه های عصبی ، الگوریتم ژنتیک، سیستم های فازی، یادگیری ماشینی، داده کاوی، کلان داده، پردازش تصویر، پردازش زبان طبیعی، پردازش صدا، هوش تجاری، سیستم های خبره و ...

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس :
وبسایت : www.itresearches.ir

دفتر : تهران - اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک ۱۱۳ – طبقه ۴
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسیان - طبقه ۳ - واحد ۵۱۱
لندن، خیابان ونلاک، شماره ۲۰-۲۲ کد پستی N۱ ۷GU
۲۰-۲۲ Wenlock Road, London, N۱ ۷GU
ارمنستان - ایروان - مرکز تجاری سیتادل - واحد ۲۰۵
۱۰۵/۱ Teryan St, Yerevan ۰۰۰۹, Armenia

وبسایت انگلیسی : www.talee.co.uk

شماره های تماس :
دفتر لندن : ۰۰۴۴۲۰۳۵۱۹۸۳۸۲
دفتر ایروان : ۰۰۳۷۴۶۰۶۴۰۲۲۱
مرکز پاسخگویی: ۰۲۱۲۸۴۲۸۲

بخش محصولات مایکروسافت : ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۰
بخش پشتیبانی : ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۱
دفتر اصفهان : ۰۳۱۹۵۰۱۴۹۴۷
بخش خدمات هوش مصنوعی: ۰۲۱۸۸۶۲۷۵۲۱

فکس :
۰۲۱۸۹۷۸۱۶۵۹
۰۲۱۲۸۴۲۹۳۸۶

ایمیل-مدیریت : Iran@itresearches.co.uk
ایمیل-پشتیبانی : support@itresearches.ir
ایمیل-ارتباطات : info@itresearches.ir

لینک مستقیم :
https://www.itresearches.ir/کلان-داده-داده-عظیم-یا-big-data
کلمات کلیدی

آگهی های VIP
آگهی های مشابه

جمع آوری و ارائه خودکار اخبار ایران و جهان از منابع موثق نتایج تایید صلاحیت ها ونتایج انتخابات در کشور آدرس سامانه جامع خبرخوان ایران اخبار و رویدادهای کشور به نقل از خبرگزاریها و سایت های خبری رسمی سایت http://www.irannewsagency.ir

به عنوان یک شهروند وارد این بازی شوید و پیشرفت کنید میتوانید رئیس جمهور یا مجلسی یا رئیس حزب شوید. می توانید حتی یک سرمایه دار بزرگ شوید. ایران به شما و قدرت شما نیاز دارد حتما به ما بپیوندید و در بازی بمانید. به امید دیدار همه شما در بازی

باتوجه به استفاده روز افزون دانشجویان و اساتید محترم از خدمات آنلاین سایت تایپ سریع اقدام به راه اندازی مرکز خدمات سفارش تایپ و طراحی پاورپوینت نمود. شما می توانید مطالب دست نویس شده و غیر تایپی خود را برای ما بفرستید و در کمترین زمان آنها را به

اگر می خواهید لوگو(نشان تجاری) تاثیرگذار داشته باشید ما لوگوی شمارا حرفه ای طراحی میکنیم .22395770 سلاک پرداز

به سایت تک چهره بیاید و در انجا تصاویر و هر جیزی دوست داشتید بروید

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش ا

کانون چاپ و تبلیغات دیباج چاپ بنر ، فلکس ، مش ، استیکر ، سولیت چاپ پلات ، پوستر ، شاسی ، فوم برد چاپ دیجیتال ( کاتالوگ ، بروشور ، سربرگ ، تراکت ، کارت ویزیت و .... ) تهیه و چاپ هدایای تبلیغاتی (لیوان ، تیشرت ، خودکار ، کیسه ، شال ، پرچم و ..

- ارائه کلیه خدمات اینترنت پرسرعت ( adsl + wimax) - سامانه پیام کوتاه رایگان با امکانات ویژه و پایین ترین تعرفه - طراحی سایت از 500 هزار تومان - و دهها خدمت دیگر با ما تماس بگیرید

یه وبلاگ برای کسایی که میخوان اوقات تنهایی خود را پر کنن...کلی مطلب توش هست...

[CENTER][IMAGE URL="http://s8.picofile.com/file/8321155992/gif.gif"][/CENTER]ارزان ترین نرخ تایپ و ترجمه با کیفیت تایپ عادی قیمت 300 تومان تایپ دستنویس قیمت 400 تومان ترجمه تخصصی 3000 تومان با تایپ ویژه همکاران عزیز موسسه 123 تای

پرنس کامپیوتر واردکننده قطعات نوت بوک (باطری، آداپتور، کیبرد و ...) باطری سرفیس به همراه تعویض (BOOK, PRO, PERFORMANCE, ...) تاچ ال سی دی سرفیس به همراه تعویض (BOOK, PRO, PERFORMANCE, ...) باطری و تاچ ال سی دی اورجینال آیفون تعمیرات کلیه باطری

Beatforosh.ir| بیت فروش | بزرگترین سایت فروش بیت | دانلود بیت اجتماعی | دانلود بیت گنگ | دانلود بیت دیس لاو | دانلود بیت لاو | با کیفیت عالی | و پخش در سایت بیت فروش رایگان

خدمات کامپیوتر ، لپ تاپ ، تبلت . طراحی وب سایت و اتوماسیون اداری تحت وب . طراحی نرم افزارهای تحت ویندوز . طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری . ارائه پنل ارسال پیام کوتاه انبوه . فروش لپ تاپ و تبلت . فروش و پخش کامپیوتر و قطعات سخت افزاری .

یه سوال :منچستری هستید؟ طرفدار چلسی ؟ آرسنال ؟ لیورپول ؟ طرفدار هر تیمی در لیگ انگلیس هستید سایت تحلیلی خبری ورزشی لیگ جزیره برترین اخبار را به شما ارائه میکند : http://ligejazire.com

لیست کلیه سوپرمارکت های تهران و کلیه استان های ایران موجود می باشد تاریخ آخرین آپدیت لیست سوپرمارکت های شهر تهران و حومه برای شهریور سال 1399می باشد در نسخه جدید لیست سوپرمارکت ها طول و عرض جغرافیایی هم به لیست اضافه گردیده است مشخصات لیست

میکروفن بیسیم قوی کوچک ،کم مصرف وخیلی حساس با قیمت مناسب توضیح کوتاه : میکروفن بیسیم دستگاهی است که به کمک آن می توان کلیه صداها را از جاهای دور دست شنید ، تقویت ، ضبط و یا کنترل کرد. برخی از قابلیتهای دستگاه: Untitled-3 برد تضمینی دستگاه ت

دستگاهی است که به خطوط تلفن آنالوگ یا دیجیتال متصل شده و شماره تلفن های دریافتی یا گرفته شده را نمایش می‌دهد. در این دستگاه از قطعات الکترونیکی SMD استاندارد و صنعتی استفاده شده تا بتوان ضمن افزایش کیفیت، دستگاه را در ابعاد کوچک و کم حجم تری ارائه

تولید محتوا با رعایت کامل الگوریتم های سئو (ترجمه، تولید و ویراست محتوا به همراه بارگذاری داخل وب سایت)

تایپ متن های فارسی و انگلیسی ساخت اسلایدهای نمایشی ترسیم نمودارهای اکسل ایجاد پایگاه داده انجام تحقیق های دانش آموزی و دانشجوییبرنامه نویسی به زبان های مختلف و ...

تولید یو پی اس ایرانی با قابلیت های آنلاین با توان خروجی 0.95 و قابلیت کنترل هوشمند میکروپروسسوری. مناسب برای سرورها ، کامپیوترها و مصارف تجاری و خانگی و ... جهت دریافت اطلاعات به سایت http://saturn-co.com/ مراجعه فرمایید.

شرکت افق نماینده انحصاری دوربین های مدار بسته سامسونگ تکوین کره همراه با گارانتی می باشد. انواع دوربین های آنالوگ analog و شبکه IPcamera به همراه DVR به شرح زیر می باشد: SCB-5005,SCB-3020,SCZ-2370,SCB-5000,SCB-5003,SCD-5083P,SCD-2082,SCD-2022R/204

اعطای نمایندگی ( عاملیت فروش ) آسیاتک شرایط نمایندگی / عاملیت فروش : داشتن محل ثابت برای فروش و خدمات اینترنت پرسرعت ترجیحا در مناطق پر رفت آمد شهر یا منطقه درخواست عاملیت در صد سود :( حتی یک مشترک فعال) * سود هر نماینده ازفروش هر سروی

صدآفرین - بانک تخفیف دانش آموز و خانواده موضوع انشاء : علم بهتر است یا تخفیف؟! یه عالمه تخفیف های جذاب و دوست داشتنی در سایت صدآفرین صدآفرین بانک تخفیف دانش آموز و خانواده است. این بانک، مجموعه ای ازپیشنهادهای جذابی که تخفیف های بسیار خوبی

از سایت ما به نشانی www.istoreonline.com دیدن فرمائید تا از خدمات مجازی سایت و تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

تولید ذخیره ساز تحت شبکه در ایران با پردازنده های قوی و قابلیت ذخیره سازی تصاویر بیش از ده ها دوربین مداربسته تحت شبکه و پشتیبانی از تعداد زیاد هاردهای sata و sas. مناسب جهت شبکه های کامپیوتری ، ضبط دوربین های مداربسته ، سرورهای آنتی ویروس و ...

آسانترین راه کسب درآمدازکامپیوترشخصی بدون سرمایه باصنعت جدید استخراج بیت کوین بیتکوین یک ارزالکترونیکی است که درتجارت جهانی ازآن اسفاده میشود و ارزش هربیتکوین درحال حاضربرابر با7هزار دلارمیباشد بیت کوین رابمانند طلا بایداستخراج نمودولی محل استخراج

با سلام خرید و دانلود پروژه های دانشجویی ارزان حتما در صورت نبودن سفارش دهید تا کمتر از 12ساعت آماده شود با تشکر09303674409 http://bazaar.filekar.ir/

خدمات صدا گذاری گویندگی و دوبله و سفارش نریشن ، گویندگی تیزر تبلیغاتی به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ماهانه بین تمامی کسانی که از خدمات سایت ما استفاده کنند. تلفن تماس 09927674217 www.nahalit.com

فعالیت های حرفه ایی: - راه اندازی انواع شبکه ((LAN ,Wireless ,Point to Point - نصب و راه اندازی سیستم های VOIP,CRM,GPS Tracking ,UPS - نصب و راه اندازی سیستم حضور غیاب و نوبیت دهی،تلفن گویا،استابلایزر - نصب و راه اندازی انواع دوربین های مدار ب

جاهائی که قبلا خاطره دارید و جاهایی که باید برید - شبکه داخلی :: همه چی دونی - اطراف شما آژانس های هوا پیمائی رستوران ها کافی شاپ ها پارک ها سفره خانه ها با موسیقی زنده وتمام مراکز ثبت شده ما - نمایش همه روی نقشه بدون محدودیت - هر چی می خوای د

فروش کامپیوترهای نو و دست دوم در حد نو با کارکرد بسیار کم بصورت تک و تعداد ,cpu 2.4,ram512,hard 40,dvd,vga 64 بدون مانیتور 125000تومان کامپیوتر پنتیوم 5 p5 monitor 17" LG,cpu 2.8 Intel.ram 1gb,hard 80gb,dvd.rw,vga 256,case Green قیمت:300000توم

تولیدی کیف گوهری.بزرگترین تولیدی کیف های حراجی و ارزان قیمت ،عرضه به نرخ تولیدی 30 تا50%زیر قیمت براى مشاهده عکس و لیست قیمت mgkif@ در تلگرام سرچ نمایید و یا بر روی تلفن 09357827477پیغام بگذارید آدرس: بهارستان خیابان مصطفى خمینى-پایین تر از سرچشمه-

فروشگاه اینترنتی شاپ نیک برترین اتخاب در فضای مجازی است. جایی که در آن شما به برسی و انتخاب از میان گستره ای از گزینه های موجود در وسایل الکترونیکی، مد، لوازم خانگی و سایر موارد هستید و تمام این گزینه ها به راحتی در یک جا برای شما گرد آوری خوا

http://rikhtopash.ir سایت سرگرمی ریخت و پاش سرگرمی تفریحی کامپیوتر فال طالع بینی اخبار بازی ریاضی دانشگاهی دانلود برنامه دانلود آهنگ http://rikhtopash.ir

****شرکت بازرگانی نوید**** طراحی سایت کاملا حرفه ای با قیمت بسیار مناسب برای معرفی و فروش محصولات خود در اینترنت طراحی سایت شخصی، شرکتی، فروشگاهی، سازمانی، خبری، و ..... بهینه سازی سایت و معرفی به سایت های جستجوگر بالا بردن رتبه سایت در گوگل و

کالر آی دی منشور سیمین(Caller ID) دستگاهی است که به خطوط تلفن آنالوگ یا دیجیتال متصل شده و شماره تلفن های دریافتی یا گرفته شده را نمایش می‌دهد. در این دستگاه از قطعات الکترونیکی SMD استاندارد و صنعتی استفاده شده تا بتوان ضمن افزایش کیفیت، دستگاه

نمایندگی مستقل نود32 پلن ویژه تابستانی قابلیت ساخت یوزر نا محدود قابلیت زیر مجموعه گیری ندارد قابلیت تغیرر ویندوز کاربر نامحدود تغییر رمز و نام کاربر برای هر کاربر نامحدود رایگان 15000 تومان ********************************* پلن نقره ای

پان تویز ، فروشگاه اینترنتی مدلهای کاغذی سه بعدی صدها مدل کاغذی سه بعدی انواع هواپیما ، ساختمانهای مشهور، تانک ، حیوانات ، کشتی های مختلف و... تنها با یک کلیک در اختیار شماست. با کاربرد آموزشی ، تفریحی و دکوری در صورت نیاز ما میتوانیم نقشه اتوکد

مجموع نوین پردازش ایران مرکز تخصصی دستگاه های حضور و غیاب در استان البرز و استان تهران با بیش از 25 مدل دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره- اثر انگشتی و کارتی، نرم افزار رایگان با امکان تعریف شیفت و بخش حقوق دستمزد،آموزش رایگان، یکسال گارانتی معتبر ش

آمارها نشان می دهد که کاربران اینترنتی در دنیا و در کشور عزیزمان ایران روز به روز در حال افزایش است. معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات شما در اینترنت تاثیر به سزایی در پیروزی تجارت شما دارد. افزایش رتبه + آمار+ فروش شما مزایای ارسال آگهی در سایت

برای اولین بار در استان یزد..... فروش و تعمیرات تخصصی :کامپیوتر،لپ تاب،تبلت،موبایل،پرینتر و ... فروش و نصب راه اندازی : دوربین مداربسته،تابلو،پنل پیامک ،طراحی سایت ،.... انجام کلیه کارهای شما در محل تنها با یک تماس ۰۹۱۳۸۵۵۵۶۶۵(چینی زاده) T

درج تبلیغات رایگان در سایت جوملا www.joomela.com مرجع تبلیغات رایگاندرج تبلیغات رایگان در سایت جوملا www.joomela.com مرجع تبلیغات رایگاندرج تبلیغات رایگان در سایت جوملا www.joomela.com مرجع تبلیغات رایگاندرج تبلیغات رایگان در سایت جوملا www.joomela.

رایانه همراه چیست همانطور که از نام آن پیداست رایانه همراه یک وسیله الکترونیکی است که قابلیت حمل کردن در هر شرایطی را دارد نمونه هایی از آن را تلفن همراه هوشمند ، تبلت ها و لپتاپ ها می نامند . تفاوت محسوس این نوع از تکنولوژی های رایانه ای با ک

کف کاذب نوآوران دیتا سنتر - مرکزداده - اتاق سرور - اتاق سرور استاندارد - استاندارد مرکز داده استاندارد دیتاسنتر - طراحی دیتاسنتر - اجری مرکز داده - اجری دیتاسنتر - طراحی اتاق سرور - طراحی شبکه داخلی - اجری شبکه - تجهیزات شبکه - سیسکو Cisco - اچ پی

اجاره انواع سیستم های حرفه ای ، نیمه حرفه ای و معمولی متناسب با هر نوع فعالیتی • لپ تاپ های معمولی جهت انجام امور تایپی ، اداری و انجام پروژه های دانشجویی ( برنامه آفیس Microsoft Office ، Acrobat Reader ) و... • لپ های نیمه حرفه ای و سریع مخصوص

فروش انواع کنسول های بازی فروش ps4 فروش xbox فروش انواع بازی ها و نصب بازی های اکانتی با قابلیت بازی آنلاین و آفلاین

همه جور فان تنها برای یکبار وارد شوید و امتحان کنید و اوقات خود را پر از شادی و سرگرمی و دانستنی کنید .این وبسایت به صورت لحظه ای به روز می شود و توسط تیمی مجرب از خبرنگاران و مهندسین خبری و سرگرمی جدیدترین خبرها و اطلاعات در همه زمینه ها را برای شم

پرنس کامپیوتر واردکننده قطعات نوت بوک (باطری، آداپتور، کیبرد و ...) باطری سرفیس به همراه تعویض (BOOK, PRO, PERFORMANCE, ...) تاچ ال سی دی سرفیس به همراه تعویض (BOOK, PRO, PERFORMANCE, ...) باطری و تاچ ال سی دی اورجینال آیفون تعمیرات کلیه باطری

با سلام خدمت دوستان، این پایان نامه شامل (تقدیر و تشکر-چکیده-مقدمه-فصل ها-مشخصات پروژه-منابع و ماخذ-نتیجه گیری-فهرست مطالب) می باشد. برای خرید پایان نامه کارشناسی شبکه های نسل آینده(Next Generation Networks) به آدرس زیر بروید: http://iroonia.s

دانلود سریع آهنگ های جدید و قدیم با بهترین کیفیت

سیستم برگزاری کلاس های مجازی ،کلاس های آنلاین،وب کنفرانس و سیستم مدیریت یادگیری همراه با بالاترین کیفیت وبهترین امکانات راهی برای یادگیری آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه ویژه شرکت ها ،کارخانه ها،آموزش گاه ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی در سراسر ا

بهترین موزیکهای عاشقانه

داده های بزرگ یا عظیم داده ترجمه اصطلاح Big Data می باشد که معمولا به مجموعه از داده ها اطلاق می شود که اندازه آنها فراتر از حدی است که با نرم افزارهای معمول بتوان آنها را در یک زمان معقول اخذ، دقیق سازی، مدیریت و پردازش کرد. مفهوم «اندازه» در داده

سامانه جامع خبرخوان انتخابات اخبار،نتایج و رویدادهای انتخابات هفت اسفند اطلاع رسانی کاندیدا-نامزدهای انتخاباتی در حوزههای انتخابیه کشور جمع آوری و ارائه خودکار اخبار انتخاباتی از منابع موثق نتایج تایید صلاحیت ها ونتایج انتخابات در کشور آدرس سای

در سایت https://get.cryptobrowser.site/4455472 بطور رایگان ماهانه 30000000تومان درامد کسب کنید. CryptoTab افزونه‌ای است که قابلیت استخراج ارز دیجیتال با مرورگر کروم را فراهم کرده است. CryptoTab به عنوان یک اکستنشن (افزونه کروم) روی مرورگر Google

اینترنت رایگان مژده به تمامی شهروندان مشهدی اینترنت پر سرعت یکساله رایگان . تنها با یک تماس یکسال اینترنت رایگان هدیه بگیرید . اگر از سرعت اینترنت خود راضی نیستید عصر تلکام را تجربه کنید با سرعت خیره کننده و کیفیف فوق العاده برای استفاده از

دوربین Turbo HD هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3ZE دوربین۵ مگا پیکسلی هایک ویژن حداکثر رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل اچ دی مجهز به سنسور CMOS و سیستم نوردهی ۵ مگا پیکسلی پشتیبانی LED جهت تامین نور پرتاب دید در شب ۴۰ متر بولت دید در شب outdoor مناسب جهت فضای

ارائه انواع طرح توجیهی در همه زمینه ها ائم از کشاورزی ،پزشکی،هتل،صنایع تبدیلی،تولیدی،خدماتی و..... هزاران طرح توجیهی آماده داخل سایت برای دانلود رایگان موجود میباشد لطفا با ما تماس بگیرید.09190677197

کسب درآمد دلاری در ارزهای دیجیتال بیت کوین اتریوم و تمامی ارزهای دیجیتال در تمامی پلتفرم ها .به راحتی درآمد دلاری روزانه خود را کسب کنید.در بازار پر تورم امروز درآمد دلاری یکی از ارکان مهم برای حفظ سرمایه میباشد.برایراگاهی بیشتر به کانال تلگرام ما م

فروشگاه اینترنتی عصرشاپ خرید و فروش قطعات اینترنتی و کامپیوتری مودم های وایمکس وایمکس رومیزی مبین نت وایمکس جیبی مبین نت وایمکس رومیزی ایرانسل مودم های 3G و 4G جیبی همراه مودم های Dlink 3G مودم های Tplink 3G مودم های A T&T 3G مودم ه

شرکت دنیای امن ماهان نماینده انحصاری محصولات Hi-Tec در ایران

سلام سرورهای مجازی رز وی پی اس به شرح زیره سرور های آمریکا با منابع اختصاصی رم : 1GB پهنای باند : نامحدود فضا : 40GB پشتیبانی : دائم آپتایم : 99.9% راه اندازی : رایگان سی پی یو : دو هسته پوورت : 1GB 25,000تومان رم : 2GB پهن

فروشگاه کی مارت بزرگترین فروشگاه در زمینه فروش بازی های مجازی اورجینال مانند سی دی کی ها و اکانت ها می باشد ما تمامی اکانت ها را با مناسب ترین قیمت با تضمین به فروش می زسانیم تعدادی از اکانت های پرفروش battlefield 4 premium 12500 csgo 15000 تومان فر

چرا باید از ما خرید کنید؟ تمامی گیفت کارتهای ما از فروشگاهها و نمایندگان طرف قرارداد اپل آمریکا به صورت فیزیکی خریداری می شوند و صد در صد قانونی و معتبر می باشند و شما بدون نگرانی می توانید آنها را خریداری و شارژ نمایید. تمامی این کارتها دارای اسکن

آیا این دو پکیج و مدت زمانی که برای تهیه آن وقت گذاشتیم ارزش 9000 تومانی ندارد؟؟؟؟ دو پکیج به مبلغ هر کدام 5000 و 4000 تومان در فروشگاه اینترنتی: www.wiki.sellfile.ir پکیج ا: 1: 40 روش کسب درآمد عالی و کاربردی 2: آموزش تصویر سازی ذهنی لغت های

خرید آسان و مطمئن از فروشگاه اینترنتی بینگ شاپ bingshop.ir

افزایش فالور.افزایش لایم.کامنت و یو ممبر تلگرام و...

خدمات کافی نت ، خدمات طراحی و چاپ و تبلیغات ، انواع خدمات ثبت نام های اینترنتی ، امور مدارس و ...

استخدام تایپیست و کارمند اینترنتی غیر حضوری شرایط نداشتن سابقه کیفری استخدام از کل کشور حداقل سن ۱۵ و حداکثر ۶۰ سال پرداخت حقوق به صورت منظم زمینه فعالیت: اینترنت جهت همکاری درتلگرام به ایدی زیر پیام بدهیدjokeey_A@


بازدید روز ۲۹۹۷
بازدید دیروز ۵۰۰۶
بازدید ماه ۲۴۵۲۱۰
بازدید کل ۱۸۶۷۷۱۲
افراد آنلاین ۱۴۳۱